Čeština English

Výsledky

Úspěch měříme hodnotou, kterou klient získá ať již ve formě článků publikovaných v médiích, úspěšně zorganizované akce či zvýšením mediální reputace. Svou práci nehodnotíme počtem hodin strávených na projektu ale jen a pouze našimi výsledky.

TV zpravodajství

Společnost Autodesk pořádala soutěž Revit Open určenou pro studenty vysokých škol na téma bydlení singles. Výsledky soutěže byly natolik zajímavé, že oslovily i zpravodajství České televize…

Rozhlas

Rozhlasové posluchače zajímají nejen profesní informace, ale také osobní názory a aktivity. Jako například v tomto případě, kdy manažer společnosti GFI Software rád létá soukromým letadlem…

 
Webové zpravodajství

Také čtenáře předních webových serverů je třeba zaujmout neotřelým pohledem na běžné pracovní aktivity, jako jsou například obchodní schůzky…

Odborný článek

Čím osvěžit tak obyčejné téma jako jsou ERP systémy? Třeba pohledem mladých lidí nastupujících do zaměstnání, kteří jsou zvyklí na moderní komunikaci ve stylu Facebooku…

 
Případová studie

Případové studie bývají nejlepší vizitkou úspěchu společnosti; pokud pochvala pochází od zákazníka a navíc od takového, jako je Ferrari, nemůže být větší reklamy pro řešení Infor LN…

Interview

Čtenáře obchodních médií nezajímá způsob, jak jsou moderní technologie rychlé a jiné technické detaily, ale jak dokážou napomoci podnikání a ochránit jejich investice.

 
Tisková konference

Osobní kontakt s médií je nenahraditelný a posiluje vzájemnou komunikaci, a to i v případě představení videokonferenčního řešení Aastra.

Charitativní akce

Krásné basketbalistky a charitiativní akce pro nadaci McDonalds; kombinace která se neminula účinkem…!